Bilder från Goodooga! (del 1)

Hej!
Nu är det dags för bilder från min praktikplats. Här kommer ett axplock av alla bilder jag tagit under mina veckor på Brenda Station.
Enjoy!


En bro som verkar vara döpt efter en svensk!


Vi körde till Goodooga, ca 16 timmar från Townsville. Större delen av resan såg ut såhär. NEVERENDING väg.


Kangarooo (jag berättar i radion till Lauras pappa som kör i bilen bakom)


Laura är en riktig McLeods daughter


Får på Brenda Station


Tidig morgon


Jag och hundarna på fyrhjuling, på väg till hagen och valla får


Ullen ska av!


Fåren har löss, så vi behandlade dem med lusmedel.




Jag har ett får som passagerare


Fyrhjulingar, hundar, bilar och flygplan var bra medel när vi vallade får


Emus!


Kor på gården också!

Fler bilder kommer i del två!
Peace!
A.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh herregud, jag dör! det är ju precis som i mcleods daughters! som en dröm. lite avundsjuk är jag där jag sitter och ammar. ses snart hjärtat! puss

2009-12-11 @ 15:50:13
Postat av: Klara

Hej!

Jag skall flytta till Townsville i februari, jag skall läsa Vet. mdicin på JCU. Jag undrar om jag skulle kunna få köpa dina gamla kursböcker för vet. medicin programmet år 1. Tack på förhand! Klara , Göteborg

2009-12-13 @ 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0