JUNI!

Jamenjaha, då var det redan juni. Det känns ju helt sjukt, eller vad säger ni? Jag har varit borta sen februari.. så hur lång tid är det.. 4 månader någonting?

Termin 1 är avklarad också, förutom slutproven som är nästa vecka, så denna vecka ska vi studera hårt och flitigt, för att efter nästa vecka ha två månaders skolledigt! :) Mitt lov kommer innehålla slit på McDonalds, en veckas semester i Sydney, en veckas semester i Nya Zealand (snowboard!!!!!!!!) och en veckas Veterinärpraktik. Tiden bara flyger fram, snart är det december och jag är på väg hem för julledigt lixom! Helt utruligt!

För allas vetande så är det KALLT här nu! Visst tänker ni, det är fortfarande Australien, hur "kallt" kan det bli? Men det är sant! Jag har tjocktröja på mig! (Jag är iallafall inte så extrem så jag köpt mig en dunjacka, för yes, dom säljs i affärerna nu och folk har dem på sig...). På kvällarna och nätterna går det lätt ner till 10 grader.. okej kanske 12. Men kom ihåg, när jag kom hit var det 38 grader sent på kvällarna, så det har sjunkit med ganska mycket! Dagarna är fortfarande relativt varma med ca 25 grader.

Idag har jag träffat en personlig tränare på gymmet som gjort en träningsplan för mig! Nu ska det sättas igång på riktigt! Jag är ju äntligen frisk från alla åkommor jag dragit på mig! Annars är det mest plugg som ska fylla mina dagar inom den närmsta framtiden.

Helgen var full av jobb på donken och arbete på djurparken. Vi saknar en koala som har rymt!! Crusher är borta!! Vi vet inte var han har tagit vägen.. Men på något sätt har han tagit sig ut ur sin inhägnad och varit försvunnen i snart två veckor. Jag hoppas att han är ok... så om ni hör eller ser något, maila mig! :)
 
 Han ser ut ungefär såhär...

                                                                     (Bildkälla: www.billabongsanctuary.com.au)

Ha det så kalasbra och grattis till alla er som tar studenten och annat skoj!
Andrea

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror att jag såg honom springa förbi utanför mitt fönster igår...ska jag skicka hem honom menar du?

2009-06-03 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0