Midsommar!

Glad Midsommar i efterskott!

Här i Townsville är det vinter, men vi ställde till med Svenskt Midsommarfirande iallafall! Populärt värre och alla tyckte om vår mat, speciellt mitt hembakade knäckebröd! (Visste ni att man kunde baka eget knäckebröd? Man kan det iallafall..) Så det blir mest några fina bilder från lördagskvällen (fredagen är ju inte helgdag så folk jobbar och går i skolan, så vi firade på lördagen.. hoppas det är ok?)

.. hörde att ni hade fint väder för en gångs skull, och vi klagade såklart inte på vårt soliga Townsville väder :)



Storbak!


MAT!


Hembakat knäckebröd och nybakade bullar!! Mums!


Tårta såklart!




FIna kransar!


Casper är bara avundsjuk för att Holland inte har samma roliga tradition... Men alla gillade blomsterkransarna :)


Kram på er alla!!
Andrea

Kommentarer
Postat av: Susanne Santana

Hej! Jag ska söka till veterinär i Australien och skulle gärna komma i kontakt med dig. jag har ett par frågor. Om du har lust får du gärna skicka ett mejl till mig så jag får din mejladress! /Susanne Santana

2009-06-22 @ 16:11:08
Postat av: Hamberg

Ser ut som ni haft en riktigt trevligt midsommarfirande!!! :) kom hem snart :P kraaaam!

2009-06-23 @ 08:53:50
Postat av: Papi Raul

Imponerande storbak...

2009-06-28 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0