Sveriges Nationaldag, tentor och terminslut!

Goddagens på er alla!

I lördags  var det ju Sveriges Nationaldag och vi bestämde oss för att fira! Ut på stan och partajja! Inte många förstod at Sverige kunde ha en nationaldag (?) Jag förstår inte hur man inte kan förstå att andra länder också har det, jag menar här är Australia Day värsta grejjen.. Men vi har nu utbildat Townsville, så nästa år blir det brakkalas!

Fina bilder från i lördags:









Heja Sverige!

Annars har jag inte gjort så mycket nytt mer än pluggat till tentor. Hade en igår i Biokemi/Microbiologi. Den va jättesvår men jag håller tummarna. Nästa är på lördag... hoppas att allt går bra!

Jag saknar Sverige såhär när det närmar sig Midsommar!! Ska försöka få ihop lite svenskheter och styra med kalas!!

Kram på er och grattis på födelsedagar!!
Kram!
Andrea

Kommentarer
Postat av: skåning i oslo

underbart att du inte bara utbildar dig utan även utbildar trångsynta aussies ;)



Lycka till på sista tentan!!

2009-06-12 @ 02:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0