Tentafirande!

Nu har jag bara en exam kvar, på onsdag. Den är mest praktisk så det borde inte vara så svårt. Alla börjar bli klara med sina slutprov så igår blev det Girls Night Out för att fira! :)

Vi åt en god mat på Masala- indisk restuarang, vår favvo här i Tville! Sedan blev det drinkar och partaj!

SNART MIDSOMMAR!!
Vi har börjat planera min svenska midsommarfest!! Jag har börjat spana in recept som kan göras utan svenska ingridienser, mamma ska skicka dekorationer! OCH vi har tittat ut vilken palm i trädgården som ska agera midsommarstång! Det ska bli skoj!


Laura, Martina och Amy


Charlie, Rachelle, Jag, Sarah och Meghan!


Jag och Martina


Shots! (Jag körde bil denna kväll,så ingen alkohol för mig! )


Party!

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: ola norrman

we need more pictures of you in the mcdonalds uniform ;)

2009-06-16 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0