Advanced Open Water

Hej hopp!

I helgen var det dykning pa schemat! Jag kande att det var dags att frascha upp dykkunskaperna och akte med en bat ut till Stora Barriarrevet! Jag gick Advanced Open Water course. Vi gjorde djudyk (30 meter) morkerdyk och massa annat skoj. Allt gick bra, forutom att det var en valdigt jobbig resa ut. Stora vagor och blasigt, sa jaaa jag blev sjosjuk, jag som aldrig blir det annars, men visst. Nar alla andra borjar spy och ha sig sa ar man inte sa kaxig, men det gick bra till slut.

Vi sag massor av haftiga saker. For er som sett Hitta Nemo, sa jaa, dom som tecknar filmen vet vad dom ritar. det ser ut precis sa. Jag sag tillochmed en Doris! woho, pytteliten men valdigt fin. Hittade tyvarr inte Nemo dock.
 MEN JAG SAG EN HAJ! Wohooooo! Jag ar sa glad, en riktig haj, pa nara hall. Whitetipped Shark. Googla far ni se!

Idag ar det ju St Patrick's Day. Sa ikvall blir det utgang for hela slanten, ska bli roligt. Jag har aldrig firat St Patrick's Day, men Australiensarna hittar varje chans att festa, sa spela roll att St Patrick's ar irlandsk, nar man har en ursakt att dricka ol??

Min dykkompis Mandy tog coola bilder under dykresan, jag har fatt nagra att ladda upp. Om ni vill se fler sa finns dom pa hennes blogg:


http://www.mandysphotoart.blogspot.com/




har raknar vi till 16 pa 31.8 meters djup for att kolla sa vi har koll pa laget, mellan varje nummer skulle vi ta oss pa nasan.









Mer uppdatering kommer efter kvallen bravader, temat ar ju GRONT sa vi far se vad vi hittar pa :)

kram pa er alla och grattis till Johannes i efterskott! tjoho 21 ar!! numera lagligt att dricka alkohol overallt!


Andrea

Kommentarer
Postat av: annie

wiie! (; Du får lära mig sen i sommar. fast helst vill jag surfa! kraam

2009-03-17 @ 12:51:26
Postat av: Isabelle Westergren

Ååh vad roligt :D Nemo och Doris är sååå söta! Du verkar ju ha det superbra ;D

2009-03-23 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0