Mycket att berätta och visa!

Hej hej!
Skolan tar så mycket tid och med McDondals och alla volontärjobb är shemat helt klart proppat!! Men nu ska jag uppdatera er, mest med bilder..

För två veckor sen tog jag Alec och hans polare Darcy med mig till zoot för visa australiensarna lite australisk vildliv! De hade aldrig sett en wombat eller dingos så det var kul!!


Darcy med krokodil!


Jag gillar som ni vet inte fåglar, och EMUS är inget undantag!


Alec och Darcy matar fåglar


Vi och koalan


Pojkarna och koala


Vi och Wilhelmina the wombat

Vi har katter nu!! Häromdagen kom en man in med en katt och 5 kattungar han hade hittat utanför sitt jobb. Ungarna är för små för att lämna mamman än så länge (ca 2 veckor) så vi ska ta hand om dom tills dom är stora nog! 4 pojkar och en flicka. Sally, Ollie, Gus, Lucifer och en odöpt än så länge. Och mamma Dorikin (Dori).


Dom är så söta!


:)

Igår var det bal! Veterinärfakulteten hade bal för alla årskurser! Fint utomhus på galopp arenan med god mat och bra tal!!


Jag och Alec redo för bal!




Jag och Laura lite knäppa


Jag och danskan Ellen




Kommande vecka kommer vara fullsmockad, tre prov och en uppsats :( Men efter det en veckas lov!! Vi är i vecka 9 nu av 13 så det går fort!

Ha det så bra
A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0