Föredrag!

Hej hallå!

Idag var det en stor dag! Vår grupp hade föredrag för hela klassen som del av vårt arbete under kursen. Föredraget handlade om en hundvalp som blivit förgiftad av lusmedel. Det gick bra, vi fick betyget 82% vilket är D (ungefär VG i svenska universitetsmått mätt). 85% hade varit HD vilket är MVG. Så vi var ju bra nära!
Här är min grupp för denna termin



Senare under dagen var det labbdags igen. Nu håller vi på med ryggkotorna och ryggraden. Vi byggde vårt egen hund-ryggrad och med lera göra nerver som går från kotorna ut i kroppen


Ryggrad med nerver! Jag fick väldigt mycket beröm av vår anatomiprofessor för detta verk!


Nu ska jag nog sova lite. En dag till sen lov i 12 långa sköna dagar!!
Andrea

Kommentarer
Postat av: Pappa Bert

Hallå!? Är det modell-lera? Hur svårt kan det vara?

2010-04-15 @ 22:37:55
Postat av: Sune

Hej!

Fick adressen till din blogg av min dotter Elin.

Kul att läsa om din utbildning.

Är inte ett dugg förvånad att du vågar dig på en utbildning på andra sidan jordklotet.

Det var bra drag i dig de 3 åren vi träffades.

Lycka till med studierna.



Din "gamle"? lärare

Sune

2010-05-16 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0