Bilduppdatering!

Jag har lite bilder som jag glömt lägga upp. Några är från Bangkok när jag stannade där överdagen på väg till Townsville och några andra är från häromhelgen när vi åkte med en kompis båt ut till Magnetic Island för sol och bad!

Enjoy!


På bussen på väg in till Bangkok city!


Haha fin utsikt va?




MBK shopping center...ganska stort!


Anna Book!!


Tuk tuks!


Fint på flygplatsen!

Jag och Alec ska åka till Thailand i november i två veckor- då kommer fler bilder!

Maggie Island:

Townsville sett från havet


Maggie Island!


Båttrip!


Paradiset eller vad säger ni?



På väg hem efter en dag i solen

En kanondag avslutades med att vi såg delfiner på väg hem!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej andrea. du har ingen aning om vem jag är och du ingen om vem jag är men jag hittade din blogg idag när jag googlade runt lite. det är så att min dröm är att bli vetrinär. jag är sugen på australien och nz men undrar hur bra skolorna är där, jag har även kollat på polen och danmark men vet till 100 procent att sverige är att glömma för min del. jag pluggar nu på komvux för att få alla ämnen och så. jag har sååååååå många frågor!!! skulle du vilja maila till mig och berätta om skolan och så, hur det går till, vad det kostar mm det vore verkligen superkul att få kontakt med någon som redan är där down under och som vet hur det fungerar och så. jag har själv spenderat 1 år i nz och min kille är kvar där. ( han är kiwi) och vore super om jag kunde komma in på vetrinärutbildningen där... mvh camilla

2010-09-24 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0