Praktik praktik praktik

Hej!
Nu har jag varit en vecka på Järvzoo. Det är roligt och lärorikt. Jag jobbar med djurvårdarna för att lära mig om deras arbete och hur man tar hand om vilda djur i djurpark. Jag har ju erfarenhet från djurparken Billabong Sanctuary i Townsville men detta är ju bara nordiska djur och dom träffar jag ju inte i Australien. Här kommer bilder från min vecka!


Jag och rådjurskidet Fiona!


Skogrenarna med kalvar älskar mossa!


Jag matar järven Bianca


Lodjuret lurar....


Och japp, åter igen sitter jag på en fyrhjuling, denna gång i snö

Hoppas ni har det bra!!
Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad mysigt!!!avis :)! hoppas du har det bra, saknar dig!!!

2010-01-17 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0