Forsta advent! och jag ar i thailand

Hej hej hej!
Sa glad forsa advent, hoppas ni njuter i fulla drag av glogg, pepparkakor och julmusik!!

Jag sitter pa Railay beach, Krabi, Thailand. Idag dok vi utanfor Phi Phi oarna, det var roligt! Haromdagen klattrade vi i berg. Ida och Kristian firade sin smekmanad har som jag kom och storde :) Dom akte hem igar dock, deras 2 veckor var slut. Sa nu ar det bara jag kvar. Imorgon aker jag over till Phi Phi och stannar dar i nagra dar, pa onsdag flyger jag upp till Chiang Mai dar jag ska leka med elefanter och tigrar hade jag tankt!! Sen en svang till Bangkok och sen STOCKHOLM!! Ska bli sa himla skont att komma hem.

Men jag glomde ju, jag har STORA nyheter!!!! Klarade alla mina tentor, sa nu ar jag 40% veterinar, det ni! :0

Internet har pa detta internet cafe ar for daligt for bild upplagg, men jag ska forsoka lagga upp lite fina bilder snart.

Kram!!!
Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0