Hej svejs Townsville

Hej hej!
Nu ar jag i Sydney, har lamnat regniga Townsville bakom mig for den har gangen. Efter mycket stad och utflytt fran mitt rum var jag redo att aka. Alla mina saker bor nu hos en klasskompis till februari, sen far vi se var jag tar vagen.
Det blev lite hej da kalas i slutet pa veckan eftersom alla aker at olika hall pa jullov
Tjejerna i hissen pa vag ut till stan
Drinks at the Rhino Bar
Nu ar jag i Sydney med Jarrod som jag reste med i Sydamerika om ni kommer ihag. Hela dan igar spenderade jag pa Manly pa stranden, kanonvader!!! Farjan fran stan ut till Manly och sen bara relax :)
Sydney Harbor Bridge
Pa vag mot stranden gick jag forbi denna godishorna, da tankte jag pa mamma :)
Fina stranden.
Imorgon flyger jag till Thailand, mer updates da!
KRAM!
A

Kommentarer
Postat av: Marina

Köpte du nåt godis? Var det lika gott som hemma?

Kramar

Mamma

2010-11-24 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0