Sommarlov!

Hej!
Nu är tentorna klara!! Nu har jag lov, dock regnar det här :( Om en vecka åker jag till Sydney och sen thailand! Och efter det mina vänner, då kommer jag hem till snön.

Bilder från helgen


Jag och James


Haha efter mååånga öl Graeme i förkläde


Vi var på studiebesök på Townsville Turtle Hospital i helgen för att lära oss hur vi kan ta hand om Roxy (sköldpaddan som är dålig)


Sköldis!


En dykare tränar en haj att komma upp till en platta och trycka nosen mot den, och då får den mat. Coolt att man kan träna hajar!

Nu ska jag organisera alla mina grejjer och börja packa, snart bye bye Townsville!

Kram
A

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad intressant det verkar vara att plugga där nere. Jag har funderat på att åka ner dit o plugga o nu när jag var inne på din blogg blev jag ännu mer intresserad, speciellt på att bli veterinär ! :D

2010-11-17 @ 15:16:41
URL: http://mikaelabergman.blogg.se/
Postat av: Mattias

Hej Andrea!

Får börja med att tacka för en spännande blogg.

Sedan undrar jag hur det funkar, om man vill flytta tillbaka till Sverige efter man har fått sin vet.legitimation, konverterar jordbruksverket det eller?

Är nyfiken på att söka till Australien själv, därför jag undrar.

2010-11-19 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0