Tentor

Hej hallå

Nu är vi mitt i stormen! Igår hade vi första tentan, jag hoppas det gick ok. Man vågar inte riktigt räkna med sig själv, utan det är bättre att förvänta sig det värsta så man inte får en chock när resultaten kommer.
På tisdag är det dags igen, och torsdag- sen klart! Just nu sitter jag i labbet och kollar i microskop på sjuka vävnader av olika slag. Jag måste känna igen dem och vad som är fel.. intressant! Stressigt men samtidigt roligt



Pluggar i biblan


Jag jobbar ju på donken som ni vet, och ibland öppnar jag McCafé, då börjar man 04.00 (alltså på morgonen) lite bilder från morgonpigga restuarangen


Här har jag dukat upp så fint


Från insidan


Soluppgång över donken..


Nu ska jag fortsätta plugga!

KRAM
A

Kommentarer
Postat av: Kate

Hej jag råkade snubbla in i din blogg när jag sökte på veterinärer i australien och tänkte passa på att ställa några frågor om det är ok, funderar nämligen på att studera till det där =)

Vad är kraven på att komma in på en veterinär utbildning, kostar det mycket? Finns det många veterinär jobb där nere? man vill juh inte utbilda sig och sen få reda på att man inte behövs Mvh en student =)

2010-11-08 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0