Hej hå!

Nu är sommaren här i fulla drag! Förra veckan hade vi lov som bara sa tjoff så var det slut. Nu är jag tillbaka i skolan. Vi hade prov idag i Epidemiologi- gick väl hyffsat. Jag hann inte svara på alla frågor, men jag ska nog ha klarat det iaf.

Förra helgen hade vår klas Car & Dog Wash för att samla in pengar till vår stora festmiddag nästa termin! Bilder!!

Mitt kära McDonalds sponsrade med att lämna ut flygblad till alla kunder! Duktiga Will här på bild!
 





Ingrid tvättar hund!


Mysigt i tvättbilen!


Biltvätt

Häromdagen hade vi kalas med McDonald's på stranden- sumobrottarkostymer, mekanisk tjur och hela baletten


Sumobrottning!


Ramlar av tjuren!

Idag var en bra dag, vi slutade klockan 12 efter ett jobbigt prov. Jag och min kompis Kristie firade med en tur till stranden!


Lunch på strandpromenaden


Fint väder va?


Mysigt =)


Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: carolin vestman

Hejsan!

Jag har en fråga. Jag tänker läsa på JCU i Cairns våren 2011 och undrar om det är där du läser? Isåfall kan du berätta lite mer om hur det är att läsa där tillskillnad från i Sverige?



Och vad är det man ska tänka på när man flyttar dit?



Kram

2010-10-20 @ 10:04:02
URL: http://carolinvestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0