Hemma på lovet- Sverige i bilder

Hej hej
Nu är jag tillbaka i Townsville men tänkte visa lite vad mina två månader i Sverige hade att erbjuda!


Jul hemma hos kära Hanna, Furat och Leila!


Alla framför TVn och Kalle!


Det blev en del kvällspromenader med Missy!


Johannes var hemma över jul!


Jag, Pappa och Oscar var och klättrade




Jag åkte till Edsbyn och hälsade på Farmor och korna! Här är den färskaste kalven, endast några timmar gammal


Det var många fina vinterdagar!


Gurkan- kändis bulldoggen som behövde ett hem kanske ni läste om? Han kom in till Väsby Veterinärmottagning innan jul och sedan fick vi hjälpas åt att ta hand om honom mellan operationer och i väntan på nytt hem. Här fick han vara med mig och Missy en helg!


Hejåhå!


Ja.. sötare ansikte får man ju leta efter


Jag var ju Väsby Veterinärmottagning under lovet och jobbade. Här är jag med en kanin


Chefsveterinär Jannis Lundgren med en and


Bosse Bus, VIP hamstern på kliniken


Jobba jobba jobba


Hälsade på Frida i Uppsala. Blev en härlig kväll med utgång- detta är dagen efter...


Min klasskompis Ryan kom och hälsade på!


Det blev lite fika då och då, SEMLA =)


Fika med Ida


Öla med Cabbe =)


Afterwork med sköterskerna Therese och Ida


Allt roligt måste ha ett slut och sen var det dags att flyga mot Australien. Tur hade jag att Ida, Oscars flickvän, skulle med samma flyg till London! Kul med sällis i några timmar i allafall!




Sen blev det öl och nötter =)


Sådärja, en del bilder senare hoppas jag att ni har det bra därhemma, här är det fullt ös att komma iordning innan skolstart på måndag.
Uppdatering snart igen!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Gurkan

"Gurkan fick vara med mig(?!?!) och Missy för en helg?" Hur tänkte du där Andrea?

Förresten, du glömde Dregen som också var tillsammans med "dig" en helg:

Kramar från Pappa o Mamma

2011-02-16 @ 13:36:52
Postat av: Mattias Backlund

Skall bli kul att följa även denna termin.

Hur är allt där nere med tanke på de katastrofala väder som härjat?

Hur som helst, lycka till!

2011-02-18 @ 14:55:31
Postat av: Eva Kvisla

Vi saknar dig! Miss you!

2011-02-18 @ 20:01:42
Postat av: Kristina

Coolt Andrea! (att se dig som typ en veterinär alltså :) )

2011-02-22 @ 16:18:17
Postat av: Sussi

Hej,

Googlade på vår hamster Bosse Bus. Hittade en bild på din blogg!! Kul. Den måste ha tagits när han var inackorderad på Väsby Veterinären medans vi var ute och reste.

Kan meddela att han mår bra och fyller 2 år idag 19/4.

Ha det gott,

Sussi

2012-04-19 @ 17:39:38
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0