Tentatime!

Hej hej!

Nu är vi mitt i kaoset, en tenta klar, tre kvar. Den idag gick ganska bra! :) Nästa är på måndag. I helgen blir det mer plugg, jobb på McHappy Day (update imorgon med fina bilder skulle jag tro) och ta hand om djuren på campus.


Såhär ser det ut när jag kommer till fåren på morgonen och fyller på foder, oftast har jag en mule i ansiktet, en i ändan och ett får på varje sida som buffar på mig, som om dom säger "Skynda dig, skynda dig!"


Jag och hönsen kommer bättre överens nu!! Jag går in utan problem, och dom är glada att se mig varje helg!


Städning.. lite nytvättade kläder som jag blev begravd i när Matt tog in tvätten...


...men det blev fint i rummet med min nya byrå!!!! :)


Matt pluggar hårt..


och i affären hittade jag våra namn på två cola flaskor bredvid varandra!! coolt va?


Och nu är det bokat!! Jag och Jenny Loqvist (som bor i Brisbane) ska gå på Roxette i februari!!! woohoo


Kram
A

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! min dröm är att bli veterinär, men jag vet inte riktigt om mina poäng räcker, här i sverige.. (mvg i allt) och jag har ganska bra engelska, så hur bra erfarenhet är det inte att ha bott i australien lixom!



1:frågor: om man har läst till veterinär i australien, har man behörighet att jobba i europa som veterinär sedan?



2: ungefär hur mycket står du i skuld/termin?

3: är det ett bra val, som du är nöjd med?

4: trivs du i australien?

5: VAD ÄR DET FÖR INTAGNINGSPOÄNG?



snälla svara via mail, skulle vara dig evigt tacksam!! /emelie :D

5:

2011-11-11 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0