Glad Påsk!!

God dag och glad påsk!

Vi har haft lov under helgen, tacka för det efter vår 40% tenta. Vi bestämde oss för att INTE plugga utan bara relaxa och jobba lite också.

Långfredagen spenderade vi på beachen



Vi hade det mysigt!

På fredagkvällen blev det jobb och på lördagen hängde jag mest med mina djur på skolan



..och vid poolen hemma också..

och på lördagen var det ju såklart dags för PÅSKÄGG!! Jag gjorde fina lappar till mina kära rumskompisar så de kunde leta i huset efter deras ägg


Sen fick de leta efter mina hemmagjorde påskägg eftersom man inte kan köpa några sånna här...


Matt gillade sitt! :)

På påskaftonskvällen var det fest! Vår kompis Emma fyllde 21 och hade hyrt vårt favvoställe Mad Cow


Jag och Liam och en ballong


Det bjöds på cupcakes.. Matt, Ryan och Annabelle tyckte det var roligare att leka med maten..

I australien får man egentligen påskägg på Påskdagen, så på söndagsmorgonen när jag kom till skolan för att ta hand om djuren möttes jag av Påskaharen himself! Matt hade åkt dit kvällen innan och planterat ut honom :)



Jag och Matt gick på dejtkväll igår, mysigt med FishN'Chips nere på strandpromenaden


Sen blev det bio :)

Idag har vi powerwalkat och hängt på the Strand vid fina poolen..





En bra påsk helt enkelt!

Imorgon är det skola igen...


KRAM!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0