Första veckorna i townsville!

Hej hej!
Ojoj sen senast har det hänt massor! Jag har flyttat! Nu bor jag närmare skolan, bara fem minuter på moppen så är jag framme :) min kompis Kristie hjälpte mig med sin lilla bil att flytta allt!


Annars så har det ju varit Alla Hjärtans Dag <3 Matt kom hem till townsville från Melbourne tidigt på morgonen som en surprise! Jag fick en fin nalle med en vacker ros! Vi åt mysig alla hjärtans dag brunch, och på kvällen god middag med hemlagad äppelpaj!




Nu har skolan börjat igen! Med dunder och brak vill jag lova! Stressigt redan! Men det är kul att träffa alla kompisar igen! Vi började terminen med traditionsenliga Farmers Party där alla ettor klär ut sig till djur (kommer ni ihåg, jag klädde ut mig till älg för tre år sen) och alla andra klär ut sig till bönder!

 


Föreläsningarna är roliga men tuffa. De har börjat introducera små fjärrkontroller och under lektionen ställer läraren frågor som vi får svara på via kontrollen, typ som i Vem Vill Bli Miljonär när den tävlande tar publiken som hjälp med deras mentometer knappar!

 

Nu har jag precis flugit till Brisbane och är hos kära Jenny och hennes kille Chris- för imorn ska vi på Roxette konsert!!
Nytt inlägg efter konserten! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0