Skola skola skoooola

Hej hopp!
Här regnar det som attan, skulle köra hem från skolan idag och på vissa ställen var det översvämmat, säkert 40 cm vatten över vägarna!! Håll i hatten


Jag har börjat min helgsyssla igen på skolan med alla djur! I regnet blir det lätt lite blött men det hindrar inte grisarna från att bada ändå!



Skolan är redan stressig, men en rolig grej med den här terminen är alla labbar och praktiska lektioner vi har!


Undersökning av ett sto från hennes fina ända :)


Fält studier


Jag gör ultraljud på ett sto, väldigt koncentrerad...


Liam och Bree förbereder cell prov taget från ett sto..

Vi har haft operationslabbar också!! Jättekul, varje fredag får vi ha pyjamas på oss i skolan (våra scrubs..)


Här sitter jag och syr ihop ett cykeldäck..


Amanda och Abby är taggade!


Igår tog vi blodprov på kor!


Liam överlycklig att han fick ut nåt!

Mina föräldrar är världens bästa! Igår fick jag TVÅ stora paket! :) De var fulla med kläder och godis, eksemsalvor och linser. Matt fick sina försenade julklappar- nu stolt ägare av ännu fler Björn Borg kallingar och en del POLO Sport t-shirts. Han har lovat att modella för bloggen snart!
OCH! Mina nya glasögon är äntligen här!


Inte världens snyggaste bild men här är dom iaf. FACE Stockholm tackar tackar!

I paketet låg även några nummer av Svensk Veterinärtidning och Veterinärmagazinet. I senaste numret var jag med! Uppe längs med sidorna är jag med på två bilder, och på nästa sida var jag med också! Med namn och allt! Så går det när man får jobba på Väsby Djursjukhus www.vasbyvet.se




Nu är det läggdags, imorgon ska jag och Liam simma kl. 06.00. tjo ho...

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När du jobbar med skolans djur, på väsby cetmottagning och åker hem och rider hos chefen osv, är det bara du eller alla på utbildningen? :)

2012-03-07 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0