Halsfluss kommer aldrig lagligt..

Hej hej!
 
Just nu sitter jag med halsfluss- hurra hurra! Ont i halsen och orat, ligger pa soffan och tycker synd om mig sjalv, men det far man nar man ar sjuk :)
 
Sa forra veckan hade vi lov efter att jag gjort fardigt min akutmottagnins-praktik. Lite fler bilder fran nattskiften:
 
             Det var valdigt lugnt en natt sa vi satt och prata antibiotika pa golvet.. helt normalt :)

              Jag gor ultraljud
 
Hon behovde bli av med lite vatska i buken..
 
Vi hade ju som sagt lov forra veckan, da hade vi tid med lite roliga aktiviteter, som en kvall pa stan:
 
Lite plugg blev det ju saklart- men vi utnyttjade det fina vadret..
 
 
Inte sa pjakigt :)
 
Jag, Matt och Liam akte pa roadtrip till Crystal Creek och njot av det fina vadret
Sa himla fint!
 
Liam njuter!
 
Lixom en odla..
 
 
Lycklig som ett barn!
 
 
Den har veckan har jag borjat Ko och Far rotationen, vi har blandannat jobbat med faren pa skolan och letat efter giftiga vaxter i hasthagen..
 
Hor och hapna, en till Andrea i min grupp, och Amanda gor en klinisk undersokning av ett far..
 
Jag fick den fina uppgiften att ta bajsprov pa faret.. ur dens rumpa. Men jag har handske pa den handen, jag lovar
Har ar min grupp ute i hagen och spanar in vaxter..
En vanlig dag pa jobbet, kalas med Andrea nar Ronald McDonald inte kan komma!
 
             Bebis odlorna borhar bli stora, de ar nu ute med de stora. Har ar odlan 18 som vi gjorde kejsarsnitt pa for ett par manader sen. Deras skinn laker langsamt sa plastret ar fortfarande pa.
Jag har gjort sma "hus" till bebisarna att gomma sig i, men tydligen kan de vuxna klamma sig in ocksa! haha OBS- hon kunde fortfarande komma ut fast det var trangt, sa jag hjalpte henne ut utan nagra men :)
 
Okej nu ska jag forsoka vila upp mig lite mer.. En vecka till av far och kor sen aker vi upp till the Tablelands dar vi ska jobba med mjolkkor i tva veckor.
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0