Examen

Hej!!
 
Nu ni, har dagen kommit som jag vantat pa i fem ar! Tidigare i veckan to jag min Veterinarexamen!
 
Det blir som vanligt bilder!
 
Innan examenskladerna akte pa
Vi klarade av utmaningen!
 
 
Oscar och Ida hade kul!
 
Det ar himla kul att ha hela familjen pa besok!
 
Jag, Jessica och Matt
Jag, Jess och Nell!
Hela familjen!
 
Fina EllenMay kom och stottade oss!
 
I vantan pa att vara namns ska ropas upp..
 
 
Vi fick diplom
 
Praktikgruppen- vi gjorde det!
 
 
Har laser hela klassen Veterinar-eden..
 
Karlek!
 
Hela familjen i balstass!
 
David Redgewell (Matts pappa) och sa min pappa saklart!
 
Familjen Redgewell med oss Hertzberg/Persson pa bal!

Delar av min grupp jag jobbat med hela aret

Nu vantar jul med familjen har nere i Melbourne. Mer bilder kommer strax!
 
Tack for att ni har stottat mig genom den har resan!!
 
 


Andrea
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej.

Nu vet jag inte hur kunnig du är. Har inte fått tag på nån veterinär pga det är jul (vi bor en mycket liten stad, finns typ 3 st veterinärer). Det är så att min kanin har gått och blivit sjuk igår kväll och det känns som jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Han har inga andra symptom än att han är vinglig i benen. Mådde hur bra som helst kvällen före. Har haft honom i famnen och klappat, han visar inga tecken på smärta. Han får gurka som han äter.

Han har inte blivit sämre över natten.

2013-12-26 @ 10:58:24
Postat av: Ida Wallinder

Åååååh fantastiskt!!! Jättegrattis båda två och du är sjukt snygg också!!

Puss!

2013-12-28 @ 23:48:53
Postat av: Mia

Ett jättestort GRATTIS till din examen! Det har varit mycket intressant och roligt att få "följa med" på din långa resa till slutmålet. Stor kram Andrea från Mia o Nisse

2013-12-31 @ 00:00:34
Postat av: S

Grattis! Spännande blogg! Vore intressant att läsa vidare om jobbet som veterinär också !

2014-01-28 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0