Tva sista veckorna i Townsville

Hej!
 
Jag har inte uppdaterat mina sista tva veckor i Townsville insag jag! Jag ar ju hemma nu, och snart blir det en update om det ocksa!
 
Sista tva veckorna var en mer pappers- arbete relaterad praktik, med mycket Epidemiologi, Folkhalsa etc.
Blandannat jobbade vi med ett skoldpaddsprojekt, besokte en kottdjurs-gard, honsgard och ett zoo for att utvardera deras hygiene och biosakerhet.
 
             Intervjuar bonden om hans djur...
Fina kalvar!
 
Bonden hade ett coolt flygplan ocksa!
 
Fin hammarhaj!
 
           En skoldpadda i Turtle- hospital som vi fick titta pa
 En annan skoldpadda pa sjukhuset- valdigt stor!!
 
Det ar nagot speciellt med akvarium!
 
Vi fick mata skoldpaddor pa zoot Billabong Sanctuary
 
            Det finns alar i vattnet som slogs med skoldpaddorna om maten!
 
Hela gruppen och en kanguru!!

   Jag och en Dingo
Skoldpaddsrace!
 

En fin koala bebis!
Fin
 Haha fageln vill ata Stuarts huvud!
Om ett par dagar ska jag uppdatera fran Sverige!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0