Jag hanger inte med, tiden gar sa fort!

Hej igen!
Jag insag att det gatt en manad sedan jag skrev senast. Herregud vad tiden gar fort!

Nu ar det bara tva veckor kvar av terminen, sen en vecka plugg innan tentor!
 
Sen sist har val inte sa jattemycket hant, men lite bilder kan jag nog bjuda pa:) Gott och blandat gott folk!
 
 

Jag har fatt hjalp av Amelia att ta hand om hasta
En dag kom Matt hem fran jobbet med fina blommor till mig :)
 
 
Kan ju vara den varsta bilden tagen pa mig nagonsin, men visar att jag jobbar vidare pa min fagelradsla..
 
Jag och mina favvokompisar Grisarna pa jobbet halsade till fina Clara och Simon som gick och gifte sig!
 
Jag gick aven prata med varldens basta brodernar Johannes var hemma i sverige och halsade pa! Jag skulle aldrig klara mig utan Skype/FaceTime!
 
Jag har fatt en ny telefon!
 
Tidigare i veckan var jag i Melbourne, och Matts fina familj slog pa stort och firade min fodelsedag!! :)
Har ar en av ina patienter, en odla med munhale- infektion. Men efter medicin och lite omvardnad sa atermhamtade han sig!
 
Nu ska jag och Matt ga ner pa stan och ata glass vid vattnet. Imorrn ska jag ivag pa min sista rotation- up till Tablelands och mjolkkor igen!
 
KRAM!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!
Har nu kikat igenom din blogg (ja, inte hela förstås, det hade tagit sin lilla tid! ;)) och är riktigt nyfiken på vad du tycker om utbildningen i sin helhet? Är det värt pengarna och skulderna? Verkar vara så otroligt spännande och roligt!!
Är själv i valet och kvalet på att plugga till vet utomlands (ger SLU en sista chans nästa höst), men vill förstås höra mig för hur det fungerar, vad det kostar med plugg, mat, boende totalt osv!
Har egentligen miljarder frågor, men undrar först och främst hur du hittade boende i början, och hur du bor nu? Var det lätt/svårt? Är det många vet-studenter i varje årskull? Hur ser ett vanligt kalenderår ut, har förstått att det bara är ca 15v "pluggveckor" per termin - hur fungerar det?

Har nog tusen frågor till, men är väldigt tacksam om du skulle ha lite tid över och svara på några frågor, gärna till min mejl :-)
Såg för övrigt att du är kusin (?) med Ebba - träffade henne och Jesper i mars 2012 när jag Backpackade i Aussie - liten värld!
Uppskattar alla tips och historier!

2013-11-10 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0