Forsta veckan har passerat.

Hej!
Nu har en vecka passerat, jag ar ledsen for att jag inte uppdaterat oftare, men internet ar an sa lange ratt begransat.
Mycket har hant denna vecka iallfall! vi har haft introduktionsvecka, O'week pa skolan. Veterinardelen ar jatttefin! Vi har var egen bondgard med djur som vi ska praktisera pa, alla lokaler ar nybyggda och har frascha omkladningsrum. Sa det ar najs!
Sa pa dagarna har vi gatt runt och fatt se hela campus, fixat med studentID, haft massa introduktionsforelasningar. Pa kvallarna har det varit annan underhallning. I tisdags var det Toga-party. Vi fick sno lakan fran vart hostel och designade snygga togas! Jag har inte kommit pa hur man lagger u
pp bilder pa den har bloggen an, men bilder finns nu pa facebook for alla att se! Kanske lyckas jag fa upp nagon har..
Igarkvall hade veterinarfackulteten Farmers Party, dar alla forstaarstudenter skulle kla ut sig till ett djur. Jag ar ju den enda svensken sa jag valde Alg! Jag hade helt klart basta kladseln! kvallen fortsatte med party pa campuspuben.

Jag umgas an sa lange mest med andra internationella studenter, fran Canada, England och Holland. Vi har gjort stan nagra kvallar, sa nu vet vi vilka barer och klubbar som galler. Vart favvostalle ar Mad Cow!
Musiken pa dessa stallen ar sadar.. haromdagen spelade dom Basshunter.. Fattar inte att jag tagit mig till andra sidan jorden och dom spelar Basshunter... Och Cotton Eye
Joe spelas ocksa flitigt, och jag har gjort mitt jobb och informerat alla att dom ar svenskar.

An sa lange bor vi fortfarande pa hostelet, men letar boende for fullt! Fuktigheten har minskat och det ar solsken och hetta hela dagarna!! UNDERBART!

Som sagt, bilder finns pa facebook... sa Mormor, nu far du skaffa facebook! :)

pussar och kramar pa er alla!

Jag som alg efter Farmers partyt, motte upp de andra pa skolans pub.
Jag lamnade Farmers partyt och motte upp de andra pa puben.  Jag som alg och min polare Meghan!

Kommentarer
Postat av: annie

söt du är!

2009-02-22 @ 00:34:55
Postat av: Linnéa

saknar dig min lilla tjej men du vrkar ju ha fullt upp och rätt så bra där borta så jg behöver ju nte varaorolig i allafall;)

2009-02-25 @ 19:55:32
Postat av: annie

men hallå? uppdatera kanske...?

2009-02-28 @ 19:34:37
Postat av: Jessica

Det var ju den sötaste outfit jag sett Andrea.

2009-04-21 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0