Framme!

Tjohopp!
Nu ar jag framme i Townsville, kom i forrgar kvall. For tillfallet bor jag pa ett Vandrarhem, Backpackers hostel, vilket ar helt OK. Mycket kackerlackor, men vada.. jag ar val i tropisk landskap..
Var uppe pa skolan igar och spanade in campus lite. Det ar trevligt, mycket utomhus med palmer. Tydligen ska det finnas vilda kangurur pa omradet, lovar att lagga upp bild sa fort jag ser en!
Just nu ar det boende som ar prio ett. Jag har hittat en kar kompis som vill dela boende med mig, sa pa mandag vet vi nog mer. Vi har hittat nagra bra, men an sa lange ar det ju helg och manga maklare ar lediga.

Ikvall blir det lite utgang och barhang med nagra fran hostelet, och imorrn om vadret tillater tanker jag ligga pa stranden! Det ar varmt men otroligt fuktigt har, med regnskurar dagligen, men solen kikar fram ganska bra. Dags att fa lite branna!

Happy Valentines Day!!

Andrea

Kommentarer
Postat av: annie

Fan vad kul kompis!

Jag har typ försträngt att du åkt, har varit på väg att ringa flera kvällar för att höra om du vill hänga... dumma mig (men mest dig!)

puss

2009-02-14 @ 11:22:39
URL: http://annielindstrom.blogspot.com
Postat av: Therese Rindhagen

Gud vad roligt att du ska läsa till veterinär! Avundsjuk är jag :) Ska bli kul att läsa mer om dina äventyr! Många Kramar Tess

2009-02-14 @ 16:41:08
Postat av: Pappa

Hej Andrea! Hoppas läget är bra! Mamma har hittat ditt smycke när hon städade ditt rum. Konstigt, där som det är sån ordning och reda?

Kramar från Norrviken

2009-02-14 @ 17:01:03
Postat av: Ulrica

Hej Andrea

Jag kommer följa dina äventyr "down under".

Kram, Ulrica

2009-02-15 @ 15:56:59
Postat av: Evelina

Oj oj nu har även jag hittar hit! Och jag lär ju kika in här varje dag!

Har du börjat skolan än? Fick du mitt sms i natt? 3000 kramar!!!

2009-02-19 @ 17:14:12
Postat av: Kung Danne

Lycka till med alla studier Andrea :)



Mvh Danne

2009-02-19 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0