Antligen ett hem!

Halloj!
Nu har det hant grejjer har i landet down under. Vi har fatt ett boende! Jag delar nu ett hus med tva tjejer som kommer fran England och Kanada. Huset ar jattefint, med stor tradgard och pool! Tjoho! Nu fattas bara att moblera stallet men det kommer med tiden.
Skolan har satt igang, men utan nagra storre svarigheter an sa lange. Jag laser Kemi, Biokemi, Biologi och en typ av Veterinaroversikt. Vi ska borja jobba med djuren redan den har terminen, ska bli valdigt roligt!

Nu nar vi har ett eget hem ska jag se till att fa tillgang till internet lite oftare, sa jag kan fa igang denna blogg ordentligt!

Nu ska jag gora min forsta kemilaxa.. test om periodiska systemet och atomer.. Som sagt, inga svara grejer an.

Pussar och kramar!!
A

Kommentarer
Postat av: Karin B

hej andrea!



Fasiken va kul att du kom iväg. vet att du pratade om detta för länge länge sen...=) härligt!

Ska bli himla trevligt att följa dig och dina studier här i bloggen....



Ta hand om dig! Kramar Karin Berglind

2009-03-03 @ 19:38:43
URL: http://tjebbs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åååh lilla gumsen! Saknar dig såå mycket! Du var här bara 3 månader och mina resterande 4,5 år blir aldrig de samma. Kollade igenom alla nollningsbilder och ååååh vad jag saknar dig!



Kul det här med boendet! Verkar ju döfräckt! :P Men hur går det med ekonomin då? Är det dyrt att bo och leva och hur löser CSN det?



Världens alla pussar!!



Hur går det med boysen föresten? :D

2009-03-05 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0