Alec 22!

Halloj!
Nytt i veckan; Alec fyllde år i onsdags och jaa.. mer än det har väl inte hänt direkt.
Jag pyntade fint i hans rum och överaskade när han kom hem från jobbet, han slutar ju efter midnatt så det var hans födelsedag vid det laget! Sen på själva dagen var det fin middag med syster hans!




The Naked Chef..


Andrea likes this!


I helgen var det städdags av trädgården och poolen! Det börjar bli sommar nu, ca 30 grader om dagarna, så storstädning var på sin plats!


Värsta högen!!


Nöjd med en öl efter hårda tag!!

Kram på er!
A.

Kommentarer
Postat av: Hamberg

INTE ILLA! fusk :) kram!!!

2009-10-21 @ 12:46:04
Postat av: Anna

Hej Andrea! Jag heter Anna Blomberg och har sökt tilt veterinär till feb 2010 på JCU, o jag undrar när fasen fick du ditt antagningsbesked..?! tkr att det borde komma till nästa vecka, men kan det dröja ännu mer tror du.. ? om du vill får du gärna maila mig, för jag har lite frågor om lite saker.. ? tror att du skulle kunna svara på det om du vill det=)? min mail är: [email protected]. ha det bra i värmen, här börjar det bli riktigt grådassigt! mvh anna

2009-10-24 @ 10:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0