En veckas lov går så fort!

Lördag kväll och det är skola igen på måndag!
Veckan har mest gått till jobb och jobb! I lördags var det skyshow!!


Thunderbirdsen var coolast! Kolla filmen som jag spelade in!



Kattungarna växer så det knakar!! Här är en liten film från vårt kök nyss, Martina och Alec snackar strunt och jag filmar kattungar! Härlig hemmalördag!!
 




Veckan borde gått mer till plugg, men vadå tänkte jag, jag måste få vara lite ledig. Idag och förra lördagen är enda dagarna denna vecka som jag inte jobbat. Kvällarna har varit McDonald's och dagarna har jag spenderat på veterinärkliniken! De ger mig mer ansvar där nu! Jag assisterar vid operationer :( fick tom ha på mig en 'scrubs' skjorta) jag knyter fast intuberingstuben, observera puls, blodtryck, andning, syreupptagning etc och fylla i journaler. Efter operationerna är det jag som fått ta ut intuberingstuberna, ge smärtstillande (Injektioner!! woho) och hålla koll under uppvak. Jag har även fått lära mig att förbereda operationskit med saxar, skalpeller, pincetter och sånt! Jag är trött idag efter att varit ledig och degat vid poolen med Alec och hans polare.
Nu ska vi bara kolla film och äta glass! :) Jag är värd en non-plugging kväll! :)

Kram!
A.


Kommentarer
Postat av: annie

Så häftigt!!! Du måste verkligen vara duktig eftersom de ger dig så mkt ansvar! Great ((:

Ses snart!

Puss

2009-10-06 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0