Födelsedag!!

Nu är jag 23 år gammal!!
Igår var det kalas hos oss, min rumskompis Martina och mina vänner Laura och Meghan lagade mat och fixade. Sen kom massa kompisar från jobbet och skolan och åt god mat!! Efter det bar det av till Universitetets nattklubb där det var tema Halloween, så självklart var vi utklädda. Jag var ett penn-troll!!





 Penntroll och Kemist


Alec var en ninja


Kalas!!


Jag fick fina presenter också!!


Alec gjorde en fin tavla


Ny fin resväska av mamma och pappa!!

Min kompis Rechelle köpte en fin tårta, så ikväll var det födelsdagsfika, med skönsång!!!



Tack för alla gratulationer via mail, sms, facebook och kort skickade med posten!!

Kram på er alla!!!
A.


Kommentarer
Postat av: Malin Svensk

Vad fyndigt med penntroll! Jättesöt! :) Vilken fin tavla du fick av Alec, gulligt som fan.



Ha det bra!

2009-10-30 @ 16:27:09
URL: http://vieennoir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0