Klass foto och atlas kunskap!

Hej hej!
På måndag börjar min sista vecka av terminen!! Ett år avklarat!! (om jag klarar alla tentor vill säga). Så skola till fredag, sen en veckas lov och sen en vecka tentor. Efter det: Praktikplats i Goodooga.. japp Goodooga. Var ligger det tänker ni? Jo det ska jag visa er:


16 timmar från Townsville till mitt av ingenting. Jag förväntar mig en raaaaaak väg i öknen med kängurur hoppandes runt i kring!!!


Där kan ni se byn... en stor korsning och jaa.. typ 10 gator? jag är förväntansfull!

Vi har fått vårt klassfoto! Såklart ni ska få se!


Igår var det städning igen, kommer ni ihåg att vi krattade löv och grejjade förra helgen. Igår var det dags att köra allt till tippen!


Alec är nästan två meter lång, så ni ser ju- värsta högen! Här är klockan ca 8 på en lördagsmorgon, därav Alecs glada humör! (redan 25 grader varmt dessutom..)


Stora tippen!!!


Men kolla! ALlt är borta, två rundor till tippen! kalas!!

En bild till! Igår kväll var det förlovningsfest, Alecs kompis har förlovat sig och bjöd på storkalas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0