Fler bilder från grispraktiken!

Hej!
Nu är jag tillbaka i REGNIGA Townsville. Det bara regnar och regnar. Jag kom igår, och har mest vilat, världens jet lag slog till den här gången, men men så är det. Var och jobbade ikväll också, gick väl bra.

Här kommer lite fler bilder från min grispraktik, var ju sista dagarna på Skälby Grisen och fick lära mig massor! kastrera, seminera och förlösa kultingar för att nämna lite grann.

Kram på er!


Seminering pågår, får väl se om det blir några kultingar som är "mina"


Myspys


Jag och en alldeles ny kulting


Jajamänn, nu kan man kastrera grisar!


Hjälper till att få ut kultingar


Lillen!

Nu är det sovdags, ska försöka iallfall, sov ju hela dagen.

/andrea


Kommentarer
Postat av: Lina

Ashäftiga bilder. :-) Vilken grej, du är ju grym.

Finaste massa små grisar du har att gosa med jag har bara en. Och en lite större.. :-)

2010-02-18 @ 19:16:55
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Emilie

Va riktigt roligt att ha dig med! Hoppas vi ses till sommaren!:)

Ha de fint!

2010-02-19 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0