Tenta plugg, tenta plugg, och lite mer plugg

Hej!
Ledsen for att det gatt ett tag sen senaste uppdateringen. Just nu sitter jag i mitt andra hem.. eller mer mitt forta hem kanske: SKOLAN! Vi ar mitt i tentaperiod, tva tentor ar avklarade- tva kvar. Pa torsdag, forutsatt att  jag klarar tentorna, ar jag 50% veterinar! Det ni!! :)

Det har ju varit Sveriges nationaldag ocksa! Jag lagade middag och firade lite som en plugg paus. Mycket roligt! :)

Har kommer bilder fran senaste veckorna:


En sen kvall i labbet... Annabelle forsoker lara oss Immunology... tydligen skoter vi oss inte riktigt..


Har ar pa jobbet (McDonald's) Jag var koksansvarig under detta skift.. (ni kanske kan se alla hamburger kartonger, ketchup pumpen etc...) jag satta helt sonika upp tabeller och bilder pa brodrosten, som jag maste lara mig... 8 timmar senare efter otaliga hamburgare sa kande jag att jag lart mig massor!!


En annan sen kvall framfor datorn..



Svenskpyntat bord!





Vi fick iaf en fin middag som var roligt!! :)

Sen mer plugg...




...det borjar rasa for oss..


....orkar inte mer..


Matt har hamnat i nan typ av identitetskris...

..tydligen kan vi inte skilja pa olika djur heller..
HAST?




Fick den har bilden av Liam pa mailen...vi ska ju kunna diagnostisera vilken position etc som kalvar ligger i...


Jaa.. jag tror det var allt som jag hade att visa den har gangen.

Till helgen bar det av mot Sydafrika!!!

KRAM PA ER, hor att ni har sommarvarme darhemma.. har ar det kyligt

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0