Vet Pub Crawl!

Hej! Här regnar det fortfarande....:( Hoppas ni har det bra hemma.
I fredags var det Vet Pub Crawl- med temat Everybody Loves a Uniform! Många olika varianter blev det, jag gick som svensk fotbollspelare.
På första puben sprang jag in in min kompis Daniel och fick en shock.. Han hade köpt en tyngdlyftardräkt på en second hand affär. "I thought of you and bought it" hahaha Sverige fick fler medlemmar!

  Lika?  

Amanda gick som nunna:
.. som drack öl såklart

Nell & Jess gick utklädda i sailor uniforms


Emma & Annabelle gick som fångar


Fången, rugbyspelaren och Jag!


På en pub rakade några sina huven för välgörenhet för cancer...


Dan fick huvet sprayat i finaste flaggans ära..



Ett gäng grabbar gick utklädda till hejarklack för Townsville Fury, ett fotbollslag som tyvärr efter 2 säsonger inte fick finnas kvar, inte tillräckligt med pengaindrag jämfört med Australisk fotboll tydligen..




På bussen på väg mot nästa pub. Kish har fått i sig lite mycket, Nunnan Amanda försöker välsigna hennes själ medan Jon the Hannibal antagligen vill äta upp henne och skölja ner med sprit i cola flaskan...Sen är det ju Lachy som bara finurlar lite i bakgrunden.. ni vet byggare..



Hahaha jag såg två tjejer som var väldigt lättklädda och sa högt och tydligen; Kolla- Dom har klätt ut sig till prostituerade- jaa dom har väl arbets"kläder" dom också.. Sen fick jag veta att dom inte var del i vårt partaj utan helt enkelt jobbade på puben....

Här är en av dom med Nunnan..


Sheriff, Pokémon ledare eller nåt å jag å Matt igen


Resten av helgen blev bara jobb jobb jobb, nu plugga lite..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0