Dags för lov!

Hej alla glada!

Nu har vi äntligen en veckas lov! Imorgon drar jag och Matt till Cairns för lite välförtjänt semester i några dagar :)

Jag vill bara säga en sak- jag har världens bästa föräldrar, utan tvekan!! Kolla vad jag fick i posten


underbart!!


Amanda och Alex kämpar på under en av våra operationslektioner

Jag har precis kommit hem från skolan och alla mina djur



fåglarna kom på besök också, de gillar att dricka ur kornas vatten..



Jag har hjälpt en kille, Daniel, en doktorand från Brasilien med hans projekt- han undersöker reproduktionscykler hos getter. Jag hjälper honom med att ta blodprov..


Här står de och väntar (bara en kort stund, resten av dagarna och nätterna bor de ute :)



Här tar jag blodprov på geten. En annan är ju lite lätt röd i ansiktet, blandning av sol och eksem tror jag.. vart lite stressigt på senaste. Vi väntar fortfarande på resultat från tentan..gah hoppas det gick vägen!


Imorgon som sagt drar vi några timmar norrut, ska bli kul! Hörs efter det :)

KRAM!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0