Mer Sydney och Nya Zealand!

Hej hej!
Nu är jag tillbaka hemma i Townsville igen efter två veckors semester! Efter ytterligare några dagar i Sydney, fulla av turistande och shopping,( JAG FICK SE SJÖKOR PÅ SYDNEYS AKVARIUM!! Total lycka!), flög vi till Christchurch i Nya Zealand och därifrån med hyrbil tog oss till Queenstown!
Queenstown är känt för alla utmaningar och äventyr man kan ta sig an, men jag var mest där för snowboardandet!! Sista dagen blev det dock JetBoat! jag rekommenderar starkt, hur kul som helst!!!

Mest bilder idag :)

:)


Sjöko! Mitt favvodjur!!


Fint akvarium! Och dom hade SvampBob Fyrkant tema, ser ni figurerna i bakgrunden? :)



Utsikt från vårt hotell!


En tidig morgon i liften...


Jag och Laura är smarta och bar hjälm!


Vi provade på Queenstowns uteliv också!


Utsikt från jetbåten!


Jag, Lauras pappa Bruce och Laura är redo för en tur i båten!!


Wiieeeee!!!


Tillbaka i Sydney hade vi tid med en sista utekväll! När jag reste i Sydamerika reste jag mest med dessa två grabbar, Jarrod & Michael. Jag har inte sett dom sen dess, vilket är ca ett och ett halv år sen och i lördags hade vi re-union!! Jarrod fyllde år och Michael hade tagit sig till Sydney från vart han nu bor, för att träffa oss igen!! Hur kul som helst, jag har verkligen saknat dessa två tomtar!!! Som ni ser är vi inte riktigt kloka... och detta var en kväll, inte månader backpackandes runt sydamerika... :)

Nu är jag tillbaka i Townsville som sagt, en vecka kvar av lovet! jag är inte riktigt ledig, denna vecka har jag praktik på veterinärklinik! Jag hade min första dag idag, det var himlans skoj! Många hundar kom in för vaccinering och vi steriliserade en honkatt! Så jag längtar nästan till att väckarklockan ska ringa imorrn bitti så jag får en ny dag där! Uppdatering från praktiken kommer snart!!

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0