Då var man 24!

Hej hej hej
Igår fyllde jag år minnsann, igen. 24 år gammal nu! Det va värst va tiden går fort.
Igår firades jag med födelsedagsfrulle av Kristie nere på strandpromenaden, gott med äggröra och bacon på turkiskt bröd och världens största choklad milkshake!


Fina blommor!


Japp, ni ser rätt- havet i bakgrunden!


Milkshake!




Sen blev det lite plugg i bibblan innan vi åkte ner till strandpromenaden igen för kvällshäng och grillning. Det va väldans trevligt. Under dagen hann jag skypea med Johannes som jag inte pratat med på hur länge som helst, och så fick jag andra fina telefonsamtal hemifrån, blandannat hela skaran kvinnliga Hertzberg som sjöng för fulla muggar! Tackar tackar :)


Laura gav mig Kopparbergs Cider i födelsedagspresent- satt fint det!


Här är lite andra bilder på grejjer vi gjort i veckan


Crew Trainers från McDonald's fick åka ut till Magnetic Island för en dag med teambuilding!


BBQ på skolan för att samla in pengar till vår halvvägs middag nästa termin! Ryan, Daniel och Graeme grillar på!


Jag äter mest!


Sen tänkte jag mest bara visa vad jag gör när jag tar det lugnt, ligger vid poolen med en bok :) Snöar hemma hör jag?? haha

Kram på er, 5 veckor kvar tills jag kommer hem! woohoo!

Andrea
(nu 24....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0