Hemma igen!

Hej hej!

Nu är jag hemma i fina Sverige. Men det är ju ingen snö? Förhoppningsvis kommer det snö snart? Mina sista dagar i Australien var roligt!! jag och Matt myste i Melbourne. Det blev inget Philip Island eftersom vädret var tråkigt, men vi gick på zoo och hängde i city en del!


På zoot har de en veterinärklinik som man fick gå in på!


Där inne får man titta på tv skärmar som visar vad de gör inne på kliniken, och personalen är ute i visningsrummen och pratar med besökarna


Matt och Lorraine har roligt på interaktiva delen av kliniken :)


Söta koalor!


Matt önskar en Merry Christmas to Sweden land!!



Imorgon börjar jag min praktik på Väsby Djursjukhus. Ska bli himla roligt! Hela helgen har jag degat och tagit det lugnt för att bli av med lite jetlag och förkylning..

Goda nyheter också- jag klarade alla mina tentor och fick ett D i slutbetyg. Det är näst högsta betyg så jag är jättenöjd!!


Glad andra advent!!
Andrea

Kommentarer
Postat av: Rebecca Smith

Hejsan! Jag är supersugen på att plugga veterinär i Australien och letar med ljus och lykta efter någon som kan guida mig igenom denna djungel av information jag har hittat.. Du har antagligen fullt upp, men det vore guld värt om jag kunde få ställa några frågor till dig!

Med vänliga Hälsningar

Rebecca Smith

2011-12-04 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0