Första skoldagen!

Hej på er alla glada!
Nu är det dags för skola, första dagen idag. Den här veckan som gått har gått fort och jag har hunnit göra massa saker. Mest har jag jobbat, vi har haft huvudkontoret på besök för kontroll i två dagar. Det blev många sena nätter i förberedelse och sen hårt arbete i två dagar med en kontrollant i nacken. Men vi fick AAA (högsta betyg) av McDonald's HK. Woho!!

Nä nu blire lite bilder tror jag


Nell och hennes fågel Crusty- mina nya rumskompisar. Jag får helt enkelt träna på min fågelfobi...


Hela husgänget äter frulle


Kristie å jag fikar lite =)


Hemma hos Ryan fanns det snus sen han var i Sverige


Crusty!


Vi åkte till hundstranden, jag liam och Ellen med deras hundar


Keelie gillar det! =)




Teebo gillar också havet!

Nu ska jag åka till skolan, hörs!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0