Mamma nu får du akta dig!

Hej hej
Nu har det tamejsjutton regnat i flera dagar, jag blir galen!


Nell med världens störta paraply


Blött.. detta är alltså efter bara typ 10 mins regn, kanske 10cm djupt... ganska mycket regn



**********************VARNING********************************






En bit ner kommer en bild på spindeln jag hittade i taket i mitt rum. Tydligen inte farlig, men lite otäck tycker jag.. En ung Huntsman spindel var det visst. Som vuxen är den större än en mans handflata... mysigt..









Hela eftermiddagen och kvällen har jag suttit och skrivet ett arbete, kul att Puss gärna sitter med vid datorn, det e väl varmt och skönt vid fläktutblåset från datorn antar jag... =)

Nu är det läggdags, imorrn första arbetspasset som Manager Andrea Hertzberg.. spännande! Välkommen till McDondald's. Plusmeny??

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0