Pasken gick fort!

Hej halla och glad pask. Jaaaag vet pasken var ju ett tag sen, men men sa kan det ga
 
Vi gjorde inte sa mycket, jobbade mest. Jag fick paket fran varldens basta familj med massa godis!!
 
Vi var och firade var kompis Emma som fyllde ar
 
jag, Emma och Liam!
 
                
 
Matt och Bree
 
               Odle bebisarna fick fin pasklunch!
                                    Har ar jag och en hund fran akutmottagningen jag ar pa for tillfallet. Hon far mat ur en tub genom nasan till magen..Sa har glad ar jag nar jag far mata henne varje timma!
Svenskt godis!! (Jag har ju aven en bonus familj har i australigen, Matts foraldrar hittade en svensk godisaffar for nan manad sen, sa precis innan pask fick jag ett fortidigt paskpaket! :) Och sen! FIck jag ett asstort paket med godis fran mamma och pappa fran Sverige! Vagen sager plus men skitdetsamma! Gott ar det ju!
 
KRAM!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0