Glad Påsk!

Glad påsk allihop!

Jag är nu hemma hos min kompis Meghan efter en dags volontärande på Billabong Sanctuary
http://www.billabongsanctuary.com.au/ 

Idag fick jag mest förbereda mat till alla djuren och träna på att hålla koalor. Skönt att fördriva tiden såhär på långfredagen. Good Friday betyder ju att allt är stängt och jag menar allt. Tillochmed barerna och nattklubbarna stängde vid midnatt inatt för att det officiellt blev Långfredag och de öppnar inte förrän efter midnatt inatt. Håller sig inom gränserna med råge.

Annars har inte så mycket hänt. Vi har börjat jobba mer och mer med djuren på skolan, nu i veckan hade vi Hästkunskap. Inte så mycket nytt för mig men det är intressant att höra om deras hästhållning. Vi fick leka med stetoskop!!

Vi har snart gått halva terminen. Vi är lediga på måndag sen går vi till fredag. Veckan därpå är påsklov, och officiellt halva terminen avklarad och bara 6 veckors skola kvar tills vinterlov. Här går man bara i skolan 13 veckor per termin...

jahapp, nu ska vi väl återvända till Hitta Nemo och sen hitta på något annat att fördriva denna låååånga fredag med.

glad på er alla! Ät Karamellkungen för mig också!!

kram!








Laura och hästen





Chillaxing @ Meghans


Finding Nemo

Kommentarer
Postat av: Pappa

Wow! Du ser ju ut som en riktig "vetnary"!!

2009-04-10 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0