Jag ar forkyld.. (och vet. mini golf!!)

Hej alla!
Nu sitter jag i veterinarskolans bibliotek och skriver ett arbete om Mjolkkon. Blandannat om hur man pa basta satt tar prov pa mjolk utan att kontaminera med andra bakterier. Woho!

Vadret ar fortfarande kanon! Jag fragade en tjej haromdagen hur kallt det blir. Hon sa att om dom har otur gar det ner till +16 och det ar saaa kallt!!! :)
En forelasning kvar, sen blir det pool for hela slanten och utgang ikvall. Varje kvall ar party, vilket kan vara anledningen till att jag e sjuuuk. Buhu. Men men, det blir nog battre snart. Kanns konstigt att nysa och vara snorig i 35 gradig varme..

I fredags hade Veterinarerna pa skolan anordnat Mini Golf, med utkladning och allt! Det var spannande och roligt! Det var iofs roligare att aka radiobil an att spela golf. Ni som kanner mig vet att jag hellre ger upp nar jag marker att jag ar dalig pa nat.. jag trodde jag var bra pa mini golf. Men nej..

I helgen ska jag nog faktiskt plugga.. Snart Pasklov sa arbetet om korna ska in snart. Mer planer an sa har jag inte an. Vi far val se, ska jobba pa zoo:t ocksa.

Om nagra veckor ar det Parents & Partners Party. Saaa om nan kanner for att komma hit och vara min partner eller skicka hit mina foraldrar sa gar det jattebra!!

Kramar pa er!




Jag och Tamsin aker bil!


Delar av min klass



Vi hade matchande klader jag och Laura :)


Kommentarer
Postat av: gaystyle

Hej fin och bra blogg!



// http://gaystyle.se

2009-04-02 @ 03:55:53
URL: http://gaystyle.se
Postat av: anniepannie

Haha du passar i golfbraxor



puss

2009-04-02 @ 13:08:15
Postat av: Anna-Karin

Halloj tjejen! Nu har jag hittat till din blogg också - kul!



Jag är så impad av att du är så driftig och ska bli veterinär, och att du pluggar i Australien - go girl!



kramar Anna-Karin Byström (som nu bytt namn till Bromé om du inte visste det)

2009-04-05 @ 14:33:15
Postat av: Behm

Hej :) Jag söker vet skolor nu å undrar hur du har råd å plugga i Australien? :)

2009-04-07 @ 00:33:56
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Andrea!

Jag och Johannes undrar bara varifrån du fått ídén att du är bra på minigolf? Men kläderna är fräna i alla fall!

Kram!

2009-04-08 @ 07:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0