BIL!!! (och termintstart)

Hej!

Nu är andra veckan på termin två avklarad. Denna termin läser jag fyra ämnen; Veterinary Professional Life 2, Zoologi, Växt-biologi och Introduktion till pharmacology/physiology/anatomi (en mix av massor). Det är kul och jag är taggad för terminen! Vi har mycket labbar och praktiska djurlektioner på schemat!

Veckans nyhet! Jag har köpt en bil! Jajamänn vuxenpoäng tack! =) En fin Ford Telstar, lite att fixa på den men jag får hjälp av Alec (som jag inte har presenterat för någon än insåg jag precis, hursomhelst en kille som jag jobbat med på McDonalds och nu dejtar :) ). Så det är spännande med bil! Townsville har världens sämsta lokal/kommunaltrafik så bussarna är inget bra alternativ, därav sparat ihop pengar till bil!

Ikväll är det jobb som gäller, och imorrn en mysig dag på stranden! Uppdatering inom kort!!


Min fina bil Jennifer! (Döpt av mina rumspolare en blöt partynatt i veckan)

Ciao!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0