Patrick's Day, Pub Crawl och ett jobb!

Hej tjolahoppsan!

Veckorna går så fort jag hinner inte med!
I tisdags var det ju som ni vet St Patrick's Day. Vi hade kul. Haha det är min sammanfattning av en blöt tisdag kväll. Finns tyvärr inte så många bilder, men jag lägger upp en iallafall.

I fredags hade dykklubben (http://www.jcudiveclub.com/) Pub Crawl. Det går till så att en buss kör oss runt stan och stannar vid olika barer under kvällen helt enkelt. Och vid varje stopp finns ett uppdrag, typ 'Drick bara med vänster hand', 'Stå på ett ben när du dricker' osv. Om man blir påkommen att fuska får man svepa det man har i glaset. Så ja, en annan blöt kväll helt enkelt. Temat för kvällen var Rubiks Kub. Så jag började kvällen med plagg i 7 olika färger (kuben är som ni vet röd, grön, blå, gul, orange och vit, med svart bas) och slutade kvällen i vitt. Man skulle alltså byta plagg med varandra så man var klädd i endast en färg vid sista barstoppet.

Och jag har ett jobb nu!! Var på intervju i fredags på McDonalds och fick jobb på en gång! Så nu har jag råd med hyran snart igen!! woho! Tur att McDonalds är ganska internationellt, inga prob att packa Big Mac's på denna sidan av jorden!

Det var väl lite om den senaste veckan.. Jag lägger upp bilder på vårt hus nu också! Nu får vi äntligen bada i poolen!!

kram!
 Sarah, Jag och Martina i grönt!


Ser ni alla våra färger?


Laura fuskade och fick svepa ölen!


Tjejerna på bussen


Sakta men säkert börjar vi byta färg på kläderna


Jag och Amy


Vårt hus


Kommentarer
Postat av: Johannes

Blir ju lite smått avis på hur du har det, inte alla som har palmer i trädgården... Fast här har vi skunkar och tvättbjörnar typ som springer runt, inte lika läskigt som krokodiler.



Nu får du se till att börja va inne på skype lite oftare, vill ha en genomgång av huset!

2009-03-24 @ 04:06:35
Postat av: Sandra B

Vad fint ni har det!

2009-03-25 @ 08:04:52
Postat av: Evelina

Inte det minsta avundsjuk... inte det minsta. Jag har det så bra här med min omtentaperiod snart...

JAG VILL OCKSÅ DYKA OCH HA POOL!!!!!!

2009-03-31 @ 22:19:49
Postat av: Emelie Stigsson

Vad härligt du verka ha det vännen!

Jag saknar dig... vill komma å hälsa på men kostar ju så mycket.. men en vacker dag tänker jag komma =)

förresten är vår häst halt.. några förslag ? =)

ha det bäst pussss

2009-05-04 @ 11:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0