Finbesök!

Hej hej, hemskt mycket hej!
Jag ber om ursäkt för den långa väntan på uppdatering, men jag har haft som lite fullt upp förstår ni. Jag har ju haft finbesök från Sverige här!
Frida och Simon kom hit med en buss för två veckor sen, och det har varit kanonskoj!! Vi har hft fullt upp, plus att jag legat sjuk, därav dålig uppdatering av min blogg, men nu så smäller det!

Det har varit roligt att visa dom Townsville!! Vi började med mysig middag och chokladfondue när de kom.



Sen spenderade vi en dag på mit zoo, dom måste ju få lära sig om Australiensiskt vildliv.. (jaja, dom hade varit på Australia Zoo, men Billabong Sanctuary går inte av för hackor det heller..)


Första gången med en Wombat!




Jag på jobbet


Frida håller orm för första gången!


Simon vet vad han gör


Och krokodil!

Vi har sighseeat också. Townsville har ett berg, Castle Hill som man kan "bestiga" för att få en fin utsikt över staden. Vi besteg berget med Lauras bil.



"Titta där Frida..."

Vi har partajat lite, jag måste ju ha visat dom vad Townsville går för!
Det har varit otroligt roligt att ha dom här på besök, för att inte tala om all god mat dom dom har lagat åt mig!! Jag är nu bortskämd så det skriker om det!!


Lammköttbullar!!


frida och martina rockar på dansgolvet!


Jag, Laura och Martina på Uni Club




Vi på ett regning Full Moon Party på Magnetic Island


Vi hann med stranden såklart!!

Allt roligt har ett slut ibland, och idag åker dom hem! Ha en kanonresa i asien mina vänner!!

Och alla ni andra får ju såklart ha det lika bra ni! =)

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Hambis

åååh jag blir så avundsjuk, jag vill oxå hälsa på dig :( själv sitter man på jobbet en fredagkväll när alla andra gör roliga saker känns det som. ha det super min vän!! så kul o följa dig på bloggen!!!

2009-05-29 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0