McHappy Day

Hej allihop!

Igår, lördag, var det McHappy Day. Såklart var jag där och hjälpte till! Brandbil, polisbil, ballongfigurer, lekhörna..massa skoj och vi samlade in pengar till Ronald McDonald Barnfond, precis som donken hemma i sverige.


Hund jag och nån typ av barn-sago figur


Polis polis potatisgris

OCH brandbil!!! Jag har ett foto hemma på mig när jag är 4 (?) och sitter i en brandbil, så nu nästan 20 år senare...


...sitter jag i en igen!!


Sista tentan på tisdag- Bring it on!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa Bert

Galet! Kollade på brandbilsfotot häromdan av en slump! Det är också en Scania-lastbil. Bra smak i Australien.

2009-11-15 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0