Lat helg

Go'kväll!jag har haft den lataste helgen i världen. Inge plugg, men jag har jobbat. I fredags var vi på VetTrivia. Temat var 'Vad jag skulle göra om jag inte läste till veterinär vid JCU'. Jag var utklädd till Backpacker. Liam klädde ut sig till naugty nurse... det var många fantasifulla roller!!


Laura snowboardåkare Liam sjuksyrra Jag backpacker


Galen uteliggare


Who knocked up Abby???


Liam köpte en Tshirt med STOCKHOLM på!! (på eget bevåg!)


I helgen har jag badat i Liams och Scotts badkar och tittat på Sex and the City avsnitt! LAT!!
=)

Ny vecka imorrn- gym på morgonen, sen skola hela dagen, sen plugga! Första provet på fredag.



KRAM!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0