Nyhetstips!

Sa... imorse vaknade jag av att min kara van Liam ropar: KOLLAAA!!! Pa hans dator ar nyheterna, nagot pucko har pa sondagsmorgonen (lordag natt efter midnatt antar jag) varit sa full sa han blev utkastad fran min favvo bar Mad Cow. Sen har han (fortfarande ett pucko) klattrat upp pa taket (??) och pa sa satt forsokt ta sig in, och in tog han sig- GENOM ATT RASA GENOM TAKET!! Skadade 4 personer pa dansgolvet och sig sjalv. Ja.. skulle man skratta eller grata? Sen fick jag veta vem det var, da skrattade jag inte langre. Han gar i min klass, ar i min projektgrupp. Vad stolt man blir. Verkligen. PUCKO! Han mar bra, ar pa sjukan fortfarande tror jag och ska horas av polis idag. Det lar kosta honom en del tyvarr, dels kommer krogen anmala for skadegorelse, sen skickade han ju 4 pers till sjukhus med skador som kan stamma honom. ja.. Las sjalva

http://www.townsvillebulletin.com.au/article/2010/08/23/164801_news.html



Trevlig lasning!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0