Moppe!!

Hej!
Nu har jag fått en moppe!! Tjoho!! Eftersom bilen gick sönder förut så har det varit ganska jobbigt att ta mig från ställe till ställe. Bussarna är väldigt dåliga i Townsville. Men NYA tider nu! =)


Fin va =)

Idag såg jag en orm på campus!! Skitcoolt!


Chillar lite i gräset utanför biblan..

Det är mycket plugg nu! Vi håller på med huvudet, alla ben i skallen, muskler, nerver osv.. Många timmar gnatade blir det. Fick veta idag att en kille i min klass har fotografiskt minne.. Lyllo han..


Plugg plugg plugg..

Hörs snart igen!
Andrea

Kommentarer
Postat av: katarina

härligt,, skulle vilja få kontakt med dig, har samma planer som dig och behöver information.. please hör av dig..



jimmy /katarina

2010-03-08 @ 20:14:47
Postat av: susanna

hej! fin blogg. Hur svårt är det att komma in på vet.programmet i aus? och vad kostar det? maila gärna! Ha de bra!

mvh susanna

2010-03-15 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0